Handelsbetingelser

A. Enkelt- og Gruppebilletter, arrangementer, gavekort
B. Køb af varer
For handelsbetingelser årskort, se separat dokument.
A. Enkelt- og Gruppebilletter, Arrangementer, Gavekort
1. Billetten/bookingbekræftelsen skal medbringes enten printet på papir eller
forevises på smartphone.
2. Billetten giver kun adgang i Til-Tops i den specifikke park den er købt til og kun i
den periode der angives på kvitteringen. Til-Tops forbeholder sig ret til at begrænse
adgangen til Til-Tops på visse dage eller på visse tidspunkter trods gyldig billet.
Sker begrænsningen uden varsel, og er begrænsningen af væsentlig karakter, er
det muligt at få refunderet pengene herfor ved henvendelse til Til-Tops ApS,
Lucernevej 7, 3450 Allerød.
3. Billetterne kan ikke refunderes. Køber fraskriver sig retten til at få refunderet
billetterne indenfor 14 dage efter købet jf. Lov om visse forbrugeraftaler § 17, stk. 2,
herunder § 9, stk. 2, nr. 2a. En booking kan flyttes uden omkostning frem til og med
48 timer inden den oprindelige tid.
4. Til-Tops kan ikke holdes ansvarlig for misbrug af billetten, hvis for eksempel der er
printet flere eksemplarer af samme billet, billetten ikke er udstedt af Til-Tops eller
billetten er benyttet af en anden person end den tiltænkte.
5. I forbindelse med anvendelse af entrébilletter, der også giver adgang til en anden
forlystelse end klatringen, skal alle sikkerhedsbegrænsninger være opfyldt. Der
tages forbehold for driftsstop på forlystelserne.
6. Reklamationer og spørgsmål: info@til-tops.dk eller Til-Tops ApS, Lucernevej 7,
3450 Allerød
EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en
klage. Klage kan indgives her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse info@til-tops.dk
B. Køb af varer
Varer købt via Til-Tops’ webshop eller i en af vores parker, kan returneres indenfor
8 dage efter købet mod forevisning af gyldig kvittering og forudsat at varen er
ubrugt og i ubrudt emballage. Varer kan ligeledes byttes mod forevisning af gyldig
kvittering forudsat varen er ubrugt og i ubrudt emballage.
Fejl og mangler på varen
Købeloven giver dig som forbruger to års reklamationsret. Loven giver dig mulighed
for at vælge mellem fire forskellige løsningsmuligheder, hvis den vare du ahr købt
har fejl som sælgeren er ansvarlig for eller i øvrigt ikke er som aftalt. Se købeloven.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Modtag nyheder, tilbud og konkurrencer. Vi sender ikke spam.

Til Tops - Bornholm

  • Brommevej 10
    3760 Gudhjem
  • 2117 3743

  • bornholm@til-tops.dk
  • CVR: 37614971

Til Tops - Fly High

  • Ledreborg Alle
    4320 Lejre
  • 2117 3743

  • ledreborg@til-tops.dk

  • CVR: 39555263

Til Tops - Frederiksdal

  • Hummeltoftevej 179
    2830 Virum
  • 2117 3743

  • frederiksdal@til-tops.dk
  • CVR: 35667849

Til Tops - Havreholm

  • Klosterrisvej 4
    3100 Hornbæk
  • 2117 3743

  • havreholm@til-tops.dk
  • CVR: 36435178